N-VA Hooglede-Gits ziet zijn ledenaantal verdubbelen in 2013

Op 8 december 2013

Bij aanvang van het voorbije werkingsjaar en de aanstelling van het nieuwe bestuur, zette N-VA Hooglede-Gits twee grote doelstellingen voorop voor 2013.

Communicatie en uitstraling

De eerste was communicatie en uitstraling. Dankzij de inzet van onze ondervoorzitter Lieven Bonte zetten we op dat vlak enorme stappen vooruit. Kijk maar eens naar onze webstek www.n-va.be/hooglede-gits. Een ander mooi voorbeeld zijn onze huis-aan-huis krantjes waarvan in december alweer de derde editie van 2013 zal worden verdeeld. Ook onze leden worden nu regelmatig op de hoogte gehouden van de initiatieven van onze afdeling via onze nieuwbrieven.

Verdubbeling van het ledenaantal

De tweede doelstelling was een sterke groei van het ledenaantal van N-VA Hooglede-Gits. Ook daar kunnen we zeggen dat we met vlag en wimpel zijn geslaagd in onze opzet. Het ledenaantal is sinds het begin van dit jaar verdubbeld! Iedere week krijgen we aanvragen binnen voor meer informatie omtrent onze werking. Meestal leiden deze gesprekken tot een lidmaatschap van N-VA Hooglede-Gits, omdat we de enige partij zijn die zegt wat ze doet en doet wat ze zegt. Er moet echter veel meer gebeuren. Men hoeft me maar te contacteren en ik zorg voor al het nodige. Voor slechts 12,5 euro ben je al lid. Ben je jonger dan 30 jaar? Dan ben je er al met 5 euro vanaf. Bijleden betalen slechts 2,5 euro!